Adidas webáruház - Nike webáruház - sport cipő & sport ruházat webshop

Gyakori kérdések

Keresési segítség:

Webáruházunkban lehetőség van a keresett termék szűrésére, így ténylegesen azokat a termékeket ajánljuk, amikből van a keresett méret is.

A termékek gombot megnyomva a jobb oldalon megjelenik a 'KATEGÓRIA SZŰRÉS' amiből kiválaszthatunk márkát, termékkört, konkrét méretet bármilyen kombinációban, így pillanatok alatt a ténylegesen keresett termékek közül válogathatunk.

 

Nem kaptam meg a regisztrációhoz szükséges aktiváló linket! Mi a teendő?

A regisztrációhoz szükséges aktiváló linket pár percen belül meg kell kapnia postafiókjába. Amennyiben ez nem érkezik meg, nézze meg postafiókja "spam" menüpontját, vagy a "kukát", mert előfordul, hogy levelezőrendszere automatikusan oda helyezi be levelünket.  Majd  küldjön címünkre egy e-mailt a regisztrált email címéről. Válasz emailben értesítjük az aktivációról!

Milyen módon fizethetek?

- készpénz
- banki átutalás

Mikor tudom meg, hogy a terméket átadták-e szállításra?

E-mail-ben vagy SMS-ben értesítjük  a postázás/kiszállítás időpontjáról, és a küldemény azonosító számáról!

Nem tudok olyan időpontot mondani, amikor biztosan otthon vagyok. Mi a teendő?

A szállítás nem csak otthoni, hanem munkahelyi címre is történhet. Ha csak a mukahelyén tudja fogadni a futárt/postást, nyugodtan adja meg azt a címet!

Véletlenül rossz adatot adtam meg, illetve modellt / méretet rendeltem. Mit csináljak?

Kérjük, a lehető leghamarabb jelezze felénk a problémát telefonon, vagy az kapcsolatok menüpont alatt! A könnyebb azonosítás érdekében kérjük, adja meg megrendelésszámát!

Mi történik, ha kézbesítéskor nem tartózkodom a megadott szállítási címen?

Amennyiben nincs otthon a küldemény kézbesítésekor, a postás otthagy egy értetsítőt, amivel az ott megjelölt postán (általában az Önhöz legközelebbin) tudja átvenni a csomagot.
Ha az utánvétes csomagküldést választja, akkor a termékek összértékét plusz a szállítási költséget (csomagküldési díj) a postásnak kell kifizetni, amikor az kiszállítja a terméket. Amennyiben nincs otthon a küldemény kézbesítésekor, a postás otthagy egy értetsítőt, amivel az ott megjelölt postán (általában az Önhöz legközelebbin) tudja átvenni a csomagot. Az utóbbi esetben természetesen a postán kell kifizetnie a küldemény ellenértékét.

Mekkora a szállítási költség?

Postaköltség: lásd 'szállítási díjak'   

Hogyan küldhetek vissza terméket, ha az nem megfelelő?

Élhet az elállási jogával és mi 14 napon belül visszafizetjük a termék vételárát. Önt csak a visszaszállítás költsége terheli ilyen esetben. Részletesebb információkat az elállási jogról az Általános Szerződési Feltételekben talál.

Mi történik, ha a megrendelt termék nem megfelelő méretű?

Abban az esetben, ha a fogyasztó a  kézhezvételtől számított 14 munkanapon belül visszaküldi postázási címünkre a kifogástalan terméket (számlával vagy számlamásolattal, a ruha címkéjévell), úgy azt szívesen kicseréljük a kért méretre, vagy egyéb, a visszárulevélen feltüntetett termékre. Visszárulevél kitöltése nem kötelező, a vevő bármely más módon (emailben, sajátkezűleg írt levélben, stb.) kérheti a termék cseréjét! A cserelehetőség csak a fogyasztókra vonatkozik!

Mi történik, ha a megrendelt termék nem nyerte el tetszésem?

Amennyiben a termékkel nincs megelégedve, jelezze felénk bármely módon (visszárulevélen megjelölheti, emailt küldhet, vagy sajátkezűleg írhat egy rövid üzenetet, melyet a csomagba tehet a termék mellé, stb.) , a számlával vagy számlamásolattal, címkézéssel ellátott árut küldje vissza postázási címünkre az átvételtől számított 14 munkanapon belül! A vételárat visszafizetjük a megadott bankszámlaszámra! Munkánkat megkönnyíti, és a vételár visszautalását meggyorsítja, ha a bankszámlaszámát a visszapostázás előtt, vagy még annak folyamán megírja részünkre! Az elállási jog csak a fogyasztókra vonatkozik!

Mennyi a szállítási határidő?

A szállítást készletről a rendelés feldolgozásától számított 1-3 munkanapon belül tudjuk teljesíteni az esetek döntő többségében. Azon termékeknél, amelyeket be kell szerezni sajnos pontos időpontot nem tudunk mondani, hiszen ez attól függ mennyi időn belül sikerül a terméket beszerezni. Ebben az esetben a szállítás időpontjáról e-mailben értesítjük.

Átvehetem a termékeket személyesen?
Igen. Banki előre utalás esetén, a Prémium Sport üzletben is átvető a termék személyesen.
Cím: Győr, Baross G.u.17.

Adnak a termékekhez garanciát?

Nem, az általunk forgalmazott termékekre kellék/termék szavatosság vonatkozik, részletek az ÁSZF-ben.

Rendelhetek-e Magyarország határain kívüli címre?

Nem.